onsdag 14 oktober 2009

Onsdagen 14 Oktober 2009

Idag är det verkligen ingen rolig dag.. Min hund som jag skaffade när jag var 16 år gammal fick somna in klockan 9 i morse!! Det var kanske väntat med tanke på hennes ålder.. Hon blev ju 13,5 år gammal.. Men det är ändå otroligt jobbigt.. Att veta när man kommer innanför dörrarna hos mina föräldrar så är det inte den lilla dammråttan som kommer och möter en längre.. Utan det är tomt.. Hon har ju det bättre nu än vad hon har haft de senaste två veckorna.. Då hon har haft det jätte jobbigt.. Nu mår hon bra igen!!



Tänkte jag skulle lägga in en bild på henne.. Har ingen bra.. Denna är tagen med min mobil för ett himla bra tag sen.

Men detta är hon iaf!! Det var en tuff, go liten krabat!! Vi kunde knappt aldrig ha henne lös på tomten då hon alltid rymde.. Mina föräldrar bodde inte långt från en dagmamma.. Där var ju himla skoj tyckte Kickan!! Så dit rymde hon ett par gånger för att leka med barnen.. Usch ja..

Men nu finns hon på ett bra ställe!!

R.I.P Kicks!

F: 960429

D:091014

1 kommentar:

  1. Ja det är aldrig kul att låta sina husdjur somna in, det är ju en familjemedlem.. Men som du själv skriver så har hon det säkert bättre nu..

    Kramar
    Mia

    SvaraRadera