söndag 1 november 2009

1 November 2009

Måste först säga GRATTIS till AnnaPannaSkåning som fyller år idag!! Grattis än en gång gumman..

Helgen har gått och så har sambon åkt tyvärr.. Ser man inte honom förrens på Fredag kväll när man kommer hem från jobbet!! Mnen som jag alltid säger.. Vad gör man.. Jobba måste man..

Igår var man nere i Höganäs på deras Outlet.. Fanns mycket man ville ha men det var inte så billigt som man trodde.. Blev 6 muggar till min servis iaf.. Sen köpte jag 4 burkar i vitt o svart som är himla fina.. Kan va snyggt o ha framme alltid..

Idag har jag haft besök av en kompis o hennes son.. Hur mysigt som helst att träffa dem igen.. Går ju alltid ett litet tag mellan gångerna som man ses..

Veckan som kommer erbjuder inte så hemskt mycket egentligen.. Jobb o dyl.. Förhoppningsvis ngt skoj.. Återstår att se..

Nu droppar jag detta för idag..

Puss på er!!!

2 kommentarer:

  1. AnnaPannaSkåning3 november 2009 kl. 07:25

    Tack världens bästa o sötaste Tessan =) Pussar o Kramar fr. Maaaaalmöe

    SvaraRadera
  2. Kika in på min sida. Nya egendesignade smycken och namnsmycken kommer upp hela tiden. Kanske en julklapp?

    SvaraRadera