tisdag 26 maj 2009

Jaha..

Då får man prova här om denna bloggen är bättre!!! Har en blogg på blogg.se men jag har svårt för att lägga upp bilder där.. Får se om jag kan klara det här bättre!!! Återstår och se. Täner lägga upp en bild på djuren för att se om det fungerar som det ska!!!
Här är hunden och katten som kelar i soffan!!! Söta va?
Vem är då jag!! Jo en pigg glad tjej på snart 29 som bor tillsammans men min älskade sambo i ett fint hus i Blekinge. Huset delar vi med en Labrador tjej och en kissekatt..
Jobbar som Personlig Assistent i Skåne. Låter som om Jag jobbar långt hemifrån men det gör jag inte!! Ha ha.. Tar inte lång tid med bilen!!
Okej.. Vet inte vad jag mer har att tillägga just nu! Tänkte se om jag kunde pilla lite här för att se om jag kan ändra något på själva bloggen!!
Hoppas ni får en mysig läs stund nu framöver!!
Kram på er!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar