onsdag 27 maj 2009

Onsdag!

God förmiddag på er! Vilket konstigt väder det är ute idag.. Blåser ena sekunden sen är det sol.. Kan det inte vara sol och varmt hela tiden.. Jag är ju ledig!! Illa..




Hittde här en härlig sommarbild på vårt vatten djur.. Hon bokstavligt talat ÄLSKAR vatten.. Går inte att ha henne nära en sjö eller hav utan att hon ska bada!!!





Vad sker idag då? Jo jag ska på utbildning.. Hygienutbildning för jobbet!! Kan ju bli intressant faktiskt.. Sedan kommer en tjej som jag är kontaktperson till.. Vi ska in till stan en runda hade vi tänkt.. Får se vad vi hittar på där inne..





Nästa vecka är det SWEDEN ROCK.. Ska jobba där i år igen.. Jobbade ju iofs inte förra året men jag jobbade två år innan dess.. Så detta blir det tredje året som jag jobbar där.. Ska bli hur roligt som helst..

Avslutar för idag med en skön bild på vår katt.. Här har hon hittat en skön sovplats med utsikt över oss alla!!! Fin va??

Ha det fint nu!!

Puss på er!!!


1 kommentar:

  1. Heeej gummelumman... hihi nu går det ju att lägga in bilder! Älskar vattenbilden på er galna vovve =) Hon ser helt happy ut! puss & kram

    SvaraRadera