onsdag 3 juni 2009

ZZZzzz

Jag är så trött så trött.. Sweden Rock Festivalen har ju startat nu! Bor inte så himla långt i från den.. Typ 2 mil kanske... Jobbar där i år igen.. Visst jag missade förra året men nu kunde jag i år igen!! Nice.. Visst jag lyssnar ju inte direkt på musiken.. Men det är sååå himla roligt med alla dessa människor som finns där nere!! I går när jag jobbade där så fick jag två karlar att be på sina bara knän till mig!! ha ha jag skrattade gott vill jag lova.. Så ni går jobbade jag på SRF mellan 6-12 sedan gick jag på mitt ordinarie jobb mellan16-9.30 idag.. I morgon jobbar jag på mitt ordinarie jobb mellan 8-18 sedan går jag på nere på SRF mellan 21-03 för att sedan hem och sova ett par timmar för att sen bege sig till jobbet och jobba en natt.. Sen på Lördag så jpobbar jag på SRF igen mellan 15-21 därefter är det FEST!!!!! Så jag lär sova gott sen.. På söndag ska vi ner och grilla hos mina svärföräldrar.. Gott!!



Måndag är det fotboll som gäller.. Mjällby AIF möter AIK och det måste man se.. Ska ner där med en jobbar kompis.. Ska bli skoj..


Håller just nu på att tömma min kamera.. har ett par bilder jag vill visa er.. Hmm jag hade hela 394 bilder på kortet!! Oj vad jag fotat..

Fin regnbåge som var rätt nära!!
min katt ÄLSKAR lådor



hunden gillar inte gräsklipparen!!!!

Nu ska jag äta och sen titta på lite tv innan det är dags att gå och knoppa!!

Ha det fint..

Puss på er!!




















1 kommentar:

  1. Kul att du hittat hit till denna bloggsida.. :-)

    Hoppas du hade lika kul som jag hade på SRF.. Jag jobbade med men hade turen att jobba så jäkla bra tide så inget i stort sett var under själva festivaltid :-)

    Ha det gott nu..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera