tisdag 9 juni 2009

Tisdag 9 JUNI!!

Fattar inte att det är JUNI redan.. Tiden bara rinner i väg för en.. Om 1 månad har jag fast jobb igen.. UNDERBART!!! Idag har jag städdag här hemma.. mindre roligt men välbehövligt.. I går tvättade jag all tvätt.. Var ju inte lite helller.. Har ju knappt varit hemma på en vecka då man jobbat, jobbat, jobbat och åter jobbat.. Sen har man ju hunnit och rocka en stund också förståss..




Hör just nu att min hund är väldigt sur på mig!! Hon har fått suttit i hundgården en stund idag då jag har damsugat.. Man kan INTE damsuga här hemma med henne innan.. Ska visa er en bild..


Som ni ser så blir det jobbigt värre!! Ha ha men skoj har hon i alla fall.. Annars idag sker det inte mycket alls.. Lillasyster kommer kanske upp med en kompis till henne och snackar lite.. Nej jag får väl fortsätta och städa vidare så man blir klar någongång idag..

Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Snälla Esereht, kom hit och städa med ;-)

    Ha en goer kväll..

    Kramen
    Mia

    SvaraRadera
  2. så sööötis! :)
    åh kan du inte tvätta åt mig med? faaan va tvätt jag har! haha

    SvaraRadera