tisdag 16 juni 2009

16 Juni

Vart tar tiden vägen egentligen!! Rinner bara i väg här tycker jag.. Om en vecka har jag semester!! Ha ha.. Jobbar bara 1 dagspass och 2 nattpass till sedan är man ledig i 4 veckor.. Känns konstigt och säga att man har semester.. Har ju inte haft det på så himla länge så det är väl därför..






Sambon är i väg.. Saknar honom otroligt.. Har ju knappt setts den senate tiden.. I helgen när han var ledig så var man på studentfest på Fredagen, Lördagen var man i Tyskland med mamma och mina två små systrar.. Var ju inte hemma förrens sent på Lördagen där.. Sedan körde han i Söndags. Så som sagt man såg inte varandra knappt denna helgen.. Nu i helgen som kommer så jobbar jag hela helgen.. Midsommar och allt.. Men men vad gör man.. Jobba måste man ju.. Sen kör han antingen på Söndag eller Måndag och så tar det en vecka innan man ser honom igen.. Men efter det så har vi 3 veckor tillsammans.. Ska bli SÅÅÅ underbart.. Vi ska åka till min mormor och morfars stuga ett par dagar, lite miljö ombyte.. Annars har vi nog inte så himla mycket planerat inför semestern.. Kanske bli mer nästa år!!





Idag har jag tvättat!Mindre roligt men behövligt.. Har nog tvättat så mycket för att tvättmaskinen stod på sned när jag kom ner för en stund sen.. Ha ha.. Inte illa de!!


Ska försöka hitta en bild som passar in här till mitt inlägg idag.. Förgyller ju lite med bilder tycker jag!! Jo jag har hittat en.. Denna är bara så Underbar!!



Min hund ÄLSKAR och bada.. Är tagen för 2 veckor sen kanske. Ja sist det var fint väder.. Innan allt tråkiga regn kom.. Men nu i två dagar så har det varit sol igen.. Det gillar vi minsann.. I dag har jag varit och köpt lite blommor till ena hängkrukan här.. Får ta en bild så jag kan visa er.. Men det kommer kanske i morgon.. Om jag har tid.. Ska ner till mina föräldrar i morgon med..

Ja ja nu droppar jag detta för idag.. Hörs en annan dag!!

Puss på er!!!

3 kommentarer:

  1. Ha nu en underbar semester och NJUT.. Min börjar om 5½ vecka men då skall jag njuta när de flesta andra börjat jobba :-D

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  2. Psssst.. Du får gå in och ändra tidsinställningen ;-) 14.22 skrev jag inte förra inlägget utan kl 23.22 :-D

    Kram igen .-)

    SvaraRadera
  3. hehe helt underbar bild på lillfjanten! Kram på er

    SvaraRadera