onsdag 17 juni 2009

17:e

Måste bara visa en bild på katten.. Tog det i går kväll när vi skulle lägga oss.. Hon vill alltid bli kliad på magen!! Sött va?

Varit ute och tagit bild på blomman jag gjorde i går.. Ska visa er den med.. Nu under semestern så ska jag gjuta egna krukor.. Vill ju ha ett par stora men de kostar så otroligt mycket.. Så såg jag på nyhetsmorgon en gång och där var två tjejer som gjorde egna saker av betong.. Beställde hem deras bok och ska nu försöka göra egna.. Ska visa er sen när jag har gjort dem.. Men nu åter till blomman..

Visst blev den fin? Ska bli skoj och köpa fler blommor och plantera mer när de stora är klara!!! Kommer att bli såå fint här hemma.. Ja ja.. Nu lägger jag ner för idag.. Ska ner till Mjällby sen med..

Puss på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar