tisdag 23 juni 2009

Juni snart slut!!!

Och jag jag fattar det knappt.. Vart tar all tid vägen!!!



Semester nu då ja!! Är hur skönt som helst fast oerhört tråkigt hemma just nu! Blir nog bättre när sambon är hemma nästa vecka med.. Någon att bråka med och inte som nu när hunden bråkar med mig!!! Ha ha.. Skojar bara..



I går var vi nere hos en jobbarkompis och gick en runda.. Kom hem till dennes föräldrar och de har pool.. Gissa vem som plumsa i? Jo hunden så klart.. Fast det var ju inte meningen att hon skulle i, hon trodde nog man kunde gå där eftersom de hade ett skydd på.. Attans vad jag skämdes.. Kompisen bara skrattade..



Idag har vi tvättat lite.. Fattar inte vad det är med min tvättmaskin.. Hamnar hela tiden på sned.. Har inte mycket i den heller.. Trodde det var problemet förra gången men ack vad jag bedrog mig på det!! Får be sambon kolla upp de..



Satt nu igen och kollade igen lite bilder.. Har en fin på hunden tagen förra sommaren.. Utanför Sölvesborg..



Mattes sötis!!

Jaja nu ska jag göra ngt vettigt i stället!!

Puss på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar