måndag 6 juli 2009

SORRY!!!

Är ju verkligen ett par dagar sedan jag skrev här märker jag.. Men det blir väl så när man har semester!!! Ha ha Såå nice... Visst nu har jag haft två veckor och det har verkligen gått fort.. Dessa två som är kvar kommer ju också att gå fort.. Men men får njuta lite till.. Vilket väder det har varit förresten.. Så super varmt så man har dött för 17...

På Torsdag åker vi upp till stugan som ligger en liten bit in i skåne.. Ska bli gott och få lite miljöombyte.. Stannar där tills på Söndag..

Mitt projekt denna semestern var vår trapp.. Så den har jag tagit bort mattorna på och gnuggat bort limmet så nu ska vi snart hyvla ner den med.. Kommer nog att bli riktigt fint.. Jaja..

Har haft två veckors semester men jag har inte mycket att berätta känner jag.. Kommer kanske mer en annan dag..

Puss på er!!

1 kommentar:

  1. Eftersom du inte har så mycket att berätta så tolkar jag det som att du njutit av din semester :-D Precis som man skall..
    Jag jobbar tre veckor till sen har jag äntligen fyra veckors ledighet :-D Och då skall det njutas järnet..

    ha bra resterande veckor..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera