måndag 31 augusti 2009

Hmmm...

Snart ännu en måndag till handlingen.. Sambon körde i morse.. Såå tråkigt.. Känns som om vi knappt setts nu i helgen då jag har jobbat och han har varit i väg under dagarna.. Men nästa helg är jag ledig HELA helgen.. Ska bli gott..

Idag har jag varit hos "Sluta-röka" damen.. Så på Måndag gäller det.. Då slutar jag.. Håll tummarna.. Men jag är tillräckligt motiverad så det ska nog gå...

I veckan händer och fötter det inte så mycket.. Jobbar bara en natt denna veckan, det är mellan onsdag och torsdag.. Skönt.. Efter denna helgen så behövs det.. Tänkte jag skulle ner till mina föräldrar och syskon en runda i morgon.. Lilla syster kommer hem från Irland idag.. Så då måste jag ner och träffa henne känns det som.. I går var jag förresten hos min farmor och åt Kroppkakor.. Mmm vad det var gott.. Har ett par jag ska steka ikväll nu me tänkte jag.. Steks i Mjölk.. Mumma säger jag bara...

Detta var väl vad jag hade och berätta för er..

Puss på er!

1 kommentar:

  1. Kroppkakor är inte fel.. Jag brukar göra egna sådana, enkelt men kladdigt..

    Klart du klarar att sluta röka :-D

    Kram
    Mia

    SvaraRadera