onsdag 26 augusti 2009

Sluta Röka!!!

Ska jag göra.. Ska träffa en distriktsköterska på Måndag kl 11 som jobbar med detta.. Kommer att bli kanon.. Bara jag lyckas med.. Men det måste jag så!!! Underbart att få lite hjälp faktiskt.. Har ju dragit ner som sjutton men det sista lyckas jag inte bli av med.. Så det ska bli gott att få hjälp..

Just nu håller jag på att laga lite mat till mig.. Sånt som också behövs.. Potatismos och stekt korv blir det.. Potatismos är sååå gott.. Love it!!!

Annars händer och fötter här inte så mycket.. Pratade med lilla syster både igår och idag.. Hon är på IRLAND denna veckan den gottegrisen.. Nej det förtjänar hon verkligen så som hon har jobbat det senaste året.. Ha ha..

Nej nu ka jag gå och känna på potatisen.. Ha de fint alla!!!

Pussallalla..

1 kommentar:

  1. Klart du klarar att sluta röka.. Kämpa på !!

    Smaklig måltid..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera