måndag 10 augusti 2009

Måndag!!!

En ny vecka.. Ledsen att jag inte varit så aktiv den senaste tiden.. Just nu har vi jätte mycket att fundera på här hemma.. Inget som jag vill berätta för er läsare ännu (om det nu finns nån) men det kommer.. Jag lovar.. Allt har ställts på sin kant just nu och vi vet varken ut eller in!! Kommer att bli bättre hoppas jag!!

Började jobba för ett par veckor sedan.. Sambon har med börjat jobba!! Han är inne på andra veckan medans jag är inne på femte nu.. Funkar fortfarande bra.. Just nu lagar jag mat.. Lite korvstroganoff ska det bli.. Mumma... Synd bara att man är själv.. Lite tråkigt och äta då!!!

JAja.. Lite från mig.. Ses en annan dag!!

Puss på er!!

1 kommentar:

  1. Oj.. Det lät ju inte så bra.. Hoppas det blir bättre med vad det nu är..

    Stroganoff är mumma.. Jag bakar bröd här och det är jäkligt gott det med :-)

    Ha det så bra nu..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera