fredag 14 augusti 2009

Usch, Tvi o BLÄÄÄÄ!!!

Fredag idag.. Jobbar inatt.. Börjar nu 16 idag och slutar 9.30 i morgon.. Sen är jag ledig fram tills på Måndag!! I morgon kväll är det kräftskiva hos mina föräldrar.. Ska bli riktigt mysigt.. Även om jag inte äter kräftor precis.. Sambon gör dock.. Sedan på Söndag ska vi ner till Sambons föräldrar och grilla.. Mys det med..

På Måndag ska vi titta på ett hus i Sölvesborg.. Riktigt fint hus är det.. Sedan återstår det att se om vi gillar det och eventuellt flyttar!! Får se hur det blir..

Kom ut nu för en stund sen och såg att katten lekte med en mus.. Usch säger jag bara.. Jag kan jui nte slå i hjäl dessa varelser.. Tycker de är fruktansvärda men jag kan ta mig f*n inte döda dem.. Ryser i hela kroppen av bara tanken.. Snäll granne som vi har kom och hjälpte mig.. Han tog spaden och dängde till.. Bara det sa han.. Detta är ingen mus!! Det är en RÅTTUNGE!! URRKKKK!!! Bra katten, men släpa inte hit dem... Fy säger jag bara!!!

Jaja nu har hon gått upp i skogen.. Kommer kanske med en ny!! Hoppas inte det.. Sambon kommer hem senare idag med.. Hemma nästa vecka.. Tur det.. Kan han slå ihjäl dem..

Nog om detta.. Nu ska jag göra ngt vettigare..

Puss på er!!

1 kommentar:

  1. AnnaPannaSkåning14 augusti 2009 kl. 11:23

    Hehe ja så går det när man bor på landet o har katt ;) Annat är det för oss Stabor som ingen katt har o bor på 4:e våningen. Nice att slippa de där Uschlingarna... puss på saj

    SvaraRadera