lördag 10 oktober 2009

10 Oktober

Och det är Lördag och man är ledig! Ledig i morgon med.. Behövs känns det som.. Men egentligen så ska man inte klaga på vårt schema på jobbet.. Tycker det är hur bra som helst.. Finns en vecka som är jätte jobbig men resten är kanon..

Har ingen hemtelefon förresten.. Kom hem i Fredags förra veckan och insåg att telefonen var helt DÖD!! Ahh jobbigt.. Ringde min operatör och tydligen var det en kabel som var sönder.. Så i Onsdags precis innan jag skulle köra till jobbet så lyfte jag på luren och döm om min förvåning att det fungerade.. Hur glad blir man inte då?? Men i Torsdags kväll så pajar den igen!!! H*****.. Bara att ringa opertören IGEN!!!! Nu var det nog skarven på det de hade lagat som lossnat eller något.. Så nu har vi varit utan telefon i en vecka... ILLA.. Men men.. Kommer väl i gång i vecka igen!

Idag har jag en tvättdag!! Tvättkorgen svämmade över så det var väl på tiden kände jag.. Men just nu är det jobbigt och tvätta!!! Löser väl sig det med.. Som allt annat.. Det är mitt motto här i livet! Allt löser sig i sinom tid!!!

Sambon är utanför Karlskrona och leker med bilen idag!! Hoppas han får det skoj.. Att inget på bilen går sönder för honom.. Hade varit tråkigt de!! Så som har har pillat med denna hela sommaren..

Ja ja.. Nu får jag gå och göra något annat än att sitta här..

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar