fredag 9 oktober 2009

LEDSEN!!!

att det är 1 månad sedan jag skrev.. Datorn pajade så det har varit lite svårt.. Men nu har jag införskaffat en ny så nu ska det väl fungera igen som vanligt!!! Hoppas går ju alltid..

Ja man tycker ju att mycket ska ha skett på en månad och på sätt och vis har det de!! Men just nu inget jag vill förtälja.. Kommer nog snart men just nu vill jag ta det lugnt..

Hösten har iaf slagit sina klor i oss.. Snart vintern med tror jag allt.. Var precis ute med hunden o fy sjutton vad jag frös.. På med vinterjackan om kvällarna nu!!!

Nej nu är klockan mycket o jag ska snart i säng tänkte jag allt.. Hörs och störs en annan dag!

Kram på er!!

1 kommentar:

  1. Datorer är bra.. När de funkar :-S Hoppas den håller nu..

    Ha en bra helg..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera