torsdag 14 januari 2010

14/1-2010

Snart två månader sen jag skrev.. Har inte haft något trevligt/roligt att skriva om så därför har jag låtit bli..

Jul och Nyår har passerats.. Mysigt tid på året det!! Man får umgås med familjen och äta gott och bara mysa.. Det gillas skarpt..

Sambon är och jobbar, kommer hem i morgon.. Men så klart så jobbar jag i helgen.. Men det är ju bara att acceptera.. Man har ju jobb som jag har påpekat innan.. Har haft husvisning nu i veckan.. Så nu får man hållar tummen att det är fler som kommer och tittar.. Hade varit gott och få det sålt nu.. Vi har inte hittat något annat hus som vi fastnat för.. Tur det, för detta ska bli sålt innan..

Snart är årets första månad slut.. Fattar inte vart tiden tar vägen.. Allt går så fort känner jag.. Bara hoppas detta året blir bättre än det förra.. Men det ska det bli..

Nu har jag inget mer att tillägga, får ner till tvättstugan och ta ut det som är tvättat och dra i gång en ny maskin..

Hörs och störs

PuSsAlLaLlA

1 kommentar:

  1. Tror att detta året blir jättebra..

    Vi får ta varandra i hand.. Jag jobbar med i helgen men som sagt, tur man har jobb..

    Kram Mia

    SvaraRadera