söndag 7 februari 2010

Duktiga vi!

Jaha.. Söndag idag då... Allmän slappedag?? Nope inte här inte.. Nu är alla gardiner uppe, ja de som skulle bytts. I ena fönstret har jag inte haft några typiska julgardiner så det har inte gjort något om de har hängt uppe en stund längre.. Men nu är de nere och nya uppsatta.. Sen har man satt fart på den eviga tvättmaskinen.. Ja jo alla kläder var ju upptvättade men jag slängde in lite gardiner... Jag har tvättat gardiner här innan men alla har "dragit" sig i tyget när de kommit ut och det gillas ju inte.. Så nu provar jag ett annat så slipper min älskade mamma att hjälpa mig.. Återkommer med resultat.. Om det är bra så att säga..

Annars sker här inte möet just nu.. Sambon drog i väg innan, skulle ner och kolla lite saker i SBG.. Får se när han dyker upp igen!!
Fy fan vad här är snö förresten.. Jag hatar snön just nu! vDet har legat sen innan jul ju.. Så nu är man måttligt trött på skiten.. Hunden och katten drunknar ju för sjutton.. Ja hunden är ju hög men det går nästan upppå magen på henne stackaren..

Usch ja, annars har jag inte mycket att berätta här.. Uppdaterar i veckan kanske!!

Ha de gott..

PuSsAlLaLlA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar